Det er ikke størrelsen det kommer an på…

Tenk, Lundsvågen var helt tom for folk i dag!

Det var altså ikke et eneste menneske der. Det har aldri skjedd før, og Mille og jeg nøt det. Vi tok tandemsykkelen, og det tok akkurat syv minutter bort til naturskolen, med Pippi foran i kurven som vanlig. Vi hadde pakket med oss litt knekkebrød og drikke, samt fiskesnøret. 

Tenk det dere, Mille fikk fisk! Den kan ikke måles i vekt, for den var vel kanskje “hele” 7 cm, men det spilte ingen rolle, vi ble like happy vi. Det tok oss 20 minutter å fange den, og jeg kan love dere at det var hardt arbeid. Vel, kanskje ikke så veldig hardt, men spenningen var til å ta og føle på hele tiden. Jeg tror det nappa 50 ganger, så vi var nødt til å fylle på agn i ett sett, utrolig spennende og moro.

Jeg vil anbefale alle i Stavanger å ta seg en tur hit. I helgene kan man få kjøpt vafler og brus, og så lenge det ikke er skole eller planlagte tilstelninger der, har alle og en hver lov til å oppholde seg her. Bare husk redningsvest på de små, for det er dypt langs bryggekanten. 









Dette ble altså nok en fin ettermiddag. Det er litt av en sommer vi har hatt til nå, kan virkelig ikke klage, vi er jammen meg heldig.

Det ble jo ikke akkurat middag ut av den lille tassen vi fikk, så da får jeg sette i gang med noe annet godt som frister fugleungene.

Ønsker dere alle en god kveld!

Klem Nina

 

#elektrisksykkel #tandemsykkel #lundsvågen #hundvåg #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg