OTZ is mine!

Hei igjen!

Ble veldig mye kjøpekjøpe greier her i dag, men så har jeg og Mille-mor altså vært en del ærender, fått kryssa av litt på “to-do” handlelisten vår før vi reiser til Hellas om 14 dager. Ei venninne av meg som var med til København trasket byen opp og ned lekende lett i noen utrolig søte sko. De ser helt flate ut fra utsiden, men takket være en korksåle som former seg etter foten inni, ble jeg helfrelst i dag når jeg prøvde dem.

Disse skal så absolutt bli med meg i kofferten på ferien! Kjøpte to par, rød og rosa, for Madla Hud- og Fotklinikk solgte 2 for 1, og når de er såpass dyre som 800 flis per. par, ja da var jeg ikke vanskelig å be! Var forresten ei eldre dame innom butikken og skulle ha seg et par Birkenstock sandaler, men hun gikk også ut av butikken med to par Otz, thihiii, sikkert fordi jeg var så entusiastisk!



Hadde egentlig lyst på de knall grønne også, men skal nok klare meg med disse…håper jeg!

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Jaaaaaaaaaaaaaaa 😄😄👏👏👏👏 fantastisk bra!!!
      Hilsen OTZ venninnen i Spania syden ( som BARE har med seg 4 par hihi)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg