Geniale 7 minutter!

God kveld, dere ♥

Mens kjære Andrea er på vei til Amsterdam akkurat i dette minutt for å danse seg gjennom Sensation White party, tar Tonje og jeg oss av den nye mobil-appén hun etterlot seg. Nå skulle dere vært flue på veggen!

Hun ga meg nemlig det rådet og laste ned “7 Minute Workout” appén gratis på iPhonen (Tonje fant den på sin Samsung). Et 12 stegs intervall treningsprogram som kun tar 7 minutter. Superenkelt, men jeg kan love dere at vi fikk opp blodpumpa! Det kule er at du kan ha på Spotifyen samtidig, og musikken demper seg så du hører hvor mange sekunder det er igjen av oppgaven og når du skal starte igjen, helt fantastisk. Det eneste du trenger er en stol eller krakk.

Vi måtte forandre på et par av øvelsene fordi skulderen min ikke takler f.eks 30 sekunder med armhevninger. Vi tok de heller stående opp mot veggen ved å stå en meter unna. Har man lyst til å gjøre en liten innsats, men ikke bytte stue, ja da er dette tingen. Andrea har gjort dette en stund, og etterhvert kan du åpne flere nivåer på appén og derfor få mer avanserte oppgaver. Eller kjøre programmet flere ganger…


Hva da rød i toppen?!



Ja, her har du oss! Svetten silte…har nok vært i bedre form, men pytt, pytt! Nå skal vi snart ta på på oss joggeskoa, gå runden, for deretter og ta kvelden med nok en god film. I går så vi “The Wolf of Wall Street” med Leonardo DiCaprio, og jeg håper vi klarer å treffe like bra i kveld.

Håper dere alle nyter kvelden!

Smask Nina 

 

#trening #helse

3 kommentarer

Siste innlegg