Havfruen vår…

God kveld i stugo kjære dere!

Alt var egentlig pakket og klart for stranda i dag, men så våknet vi opp til ei rødøyd frøken helt utslitt og slapp. Hadde hun fått bestemme, ja da hadde vi vært på stranda i hele dag også, men nei, vi satte foten ned. I tillegg har vi akkurat mottatt nye utemøbler, og det er rart med det dere…Ofte når man fornyer seg et sted, ja da generer det seg tilleggsarbeid med en gang et annet sted. For putene er enorme og ikke minst mange, så i dag har han far begynt på den etterlengta boden som skal fungere som putekasse. Blir så fint atte! 

I tillegg kom et par av jentene i klassen til Mille på morgenbesøk og det er en sjelden hendelse. Derfor snudde vi raskt om på dagens plan. Vi ble hjemme! Men tror dere snuppeline slappet av? Neida, den frøkna måtte i vann. Hoppa opp i jacuzzien i tre-tiden for så å rusle ned på brygga en tur med Pippi og meg etterpå. Der klarte hun å snakke seg til å låne et padlebrett, uten erfaring med padling i det hele tatt. Med sterk strøm ble det litt av en styrkeprøve for henne. Hun klarte så vidt å komme seg inn til brygga igjen. Aner ikke hvor mange ganger hun padlet forbi og hun måtte prøve på nytt. Kjente jeg ble noe stressa. Så nesten for meg en liten redning med båt der et lite øyeblikk, men det gikk nå på et vis. Så stolt jente og ikke minst mamma etterpå, som måtte feires med enda flere hopp fra brygga.













Det er jo egentlig ganske forståelig at Mille føler seg ekstra vel i det våte element. Jeg ser hun beveger seg tungt for tiden. Jeg lurer rett og slett på om hun sliter litt ekstra. Hun henger foroverlent med overkroppen, knærne gnisser, det går ikke så fort. Men i vannet er hun selvsikker og trygg. Her går det lekende lett, og derfor elsker hun det. Med spesiallagde svømmebriller med styrke + 4,5 i glass, er verden under vann blitt superspennende. Dere kan tro jeg gleder meg til å se henne i Hellas i neste uke ♥

Nei, nå er det fotball, heia Brasil!

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg