Det handler om å skape minner…

Hei igjen kjære lesere ♥

Forleden dag tok vi med oss frøkna vår til byen og deltok på VG-Lista. Det var ikke det at hun ytret et stort ønske om å få oppleve dette, men som foreldre til et noe spesielt barn, føler vi oss forplikta til å steppe inn der hun gjerne ikke helt klarer å henge med selv. For hvem liten jentunge går vel ikke gjennom livet og har stor crush på diverse artister, har idoler og lærer seg sangene deres utenat? Alle har vel stått foran speilet med lekemikrofon og sunget for full hals? Mille er også der, men hun klarer altså ikke helt å henge med på notene. Hun ser vel egentlig ingen vits i å reise bort fra sine egne fire trygge vegger, for å opsøke spetakkel og bråk, men det er her vi stepper inn. 

Selvfølgelig skal hun også komme tilbake på skolen til høsten full av masse gode minner, og dette var stort, dette elsket hun! Bjørn Erik hadde slettes ikke vært nødt til å være med, men det er noe med det å være til stede når barna dine opplever “øyeblikkene”. Så vi ruslet gjennom gamlebyen i god tid før start, er jo så koselig der, for deretter og klappe, hoie og synge med gjennom hele seansen. Mille-mor smilte fra øret til øret når vi gikk derifra og vi hadde det slettes ikke så verst vi heller. Det er ingenting som er flottere enn å oppleve en hoppende happy jentunge, det ble en suksess!









Jeg må jo innrømme at jeg er ganske så allsidig når det kommer til musikk, så jeg storkoste meg hvert minutt. Det hele ble toppet med allsang når Gabrielle entret scenen, digger den dama der!

Nei, nå skal det pakkes. I morgen tidlig går turen til Kristiansand, og når vi kommer hjem på onsdag er det bare timer til Hellas står for tur. Derfor er det myyyyyye som må ordnes i dag.

Ønsker dere alle en finfin søndag!

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Så koselig da 🙂 Dere er fantastiske foreldre til Mille. Det er jeg ganske sikker på 🙂 Likte forresten overskriften på innlegget veldig godt. Det fikk meg litt til å tenke på at jeg må prøve å gjøre enda mer ut av livet og dagene for og nettopp lage minner som jeg ikke vil glemme 🙂 God tur til Kristiansand 😀

    2. God tur dere!
      Jeg har begynt å se ny tv serie som heter Dominion, og der er det en liten skuespillerinne som ligner veldig på deres lille prinsesse, Betsy Wilke heter hu:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg