Kontoret mitt <3

God morgen, kjære lesere ♥

Vel, det begynner å bli lunchtider nå, men hele hurven sover fortsatt. Pippi og jeg har selvfølgelig trasket litt i nabolaget, men det er fortsatt helt stille fra de i andre i etasjen over. La de sove, tenker nå jeg. Om vi er på stranda klokka ni eller tolv spiller ingen rolle. Det blir langt over midnatt før vi går og legger oss, døgnet blir snudd rundt, så da trenger vi ikke  å stresse om morningen. Ferie er ferie, for både store og små.

Tenkte uansett å vise dere “kontoret” mitt. Her nyter jeg altså de aller første timene på dagen. I skyggen med skue over bassenget. Snikksnakker litt med hotelleieren mens han renser bassenget, akkopagnert av sangen fra gresshoppene. Livet smiler ♥




Nå ser jeg han far har hentet badehåndklene fra verandaen, så da regner jeg med at strandsekken er klar. Håper dere alle får en fin lørdag og at sola fra Hellas skinner hele veien hjem til moderlandet.

Klem Nina 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg