Papsen underholdt hele Agia Marina Beach!

God ettermiddag!

Da er jeg på plass på “kontoret” mitt igjen. Det eneste stedet med internett mulighet. Mille bader selvfølgelig, mens vi andre har litt egentid. 

I dag var stranda stappfull. Athenerne elsker som sagt denne øya av en perle, så i dag var det ikke solsenger å oppdrive. Særlig ikke for familien Thorsen som kom slentrende etter klokka tolv. Gikk derfor til stamkaféen vår, spiste frokost og fikk etterhvert haia til oss et par senger mens vi satt der .

Det tok ikke lange tiden før papsen lagde underholdning for hele stranda. Han har nemlig alltid hatt lyst til å prøve sånn Fly Board. Vel, alltid og alltid fru Blom, nå er vel dette ganske så nytt. Jeg har i alle fall aldri sett dette i virkeligheten før. Kjekkassen kom seg opp på første forsøk, og “fløy” altså over vannet. Litt ustø i begynnelsen, men fikk skikkelig dreisen på det etterhvert. Noe av det råeste han visstnok har gjort ever!



Pippi:”Hva er det den gale familien min driver med nå da?! Får virkelig ikke håpe jeg må være med på dette også…”


<a href="http://instagram.com/p/

Jaja, nå lurer far på om han kanskje klarer å lokke meg med ut på en bytur i kveld. Det er jo lørdag, og da er det litt liv her. Føler egentlig ikke kallet, men tar det som det kommer.

Ønsker dere alle en fin lørdagskveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg