Vi loffer rundt i 30 km i timen…

God morgen kjære lesere!

Ja, i dag ble det tidlig! Lufteturen til Pippi ble unnagjort allerede klokka syv og nå er alle Candy Crush brukt opp også, så da er det vel på tide å oppdatert dere litt.

Han far fant plutselig ut i går at han ikke gidder å gå opp og ned den eneste bakken vi har til stranda. Jeg burde jo ikke blitt overraska, for han gjør jo dette hver bidige gang vi er her. Han leier moped. Eller først ble det firehjulinger, men hans klarte så vidt å få han opp bakkene her i 26 km, så han har bytta ut sin til en moped med litt mere hestekrefter. Jeg derimot, klarer meg mer enn nok med å loffe rundt på øya her i 30 km i timen. 

Vi har leid “doningene” hele ferien, så da blir det nok en del mer virring rundt på ukjente steder. Må bare finne ut en måte å få med meg Pippi på. Har hatt henne med meg i BHén før, når vi har kjørt sykkelen hjemme, så det blir nok kanskje det denne gangen også.


Her prøver altså gjengen å se litt tøffe ut…ehhh, veit ikke helt om det fungerer ♥


Nei, da får jeg vel ta frem boka mi, for her er det ikke tegn til liv.

Ønsker dere alle en fin start på uka!

Klemmer sendes i klem fra Agia Marina ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg