GoPro fun!

Hei igjen, kjære dere!

I dag har han far og Mille lekt seg med GoPro kameraet. Kjeeeeeeeempe moro å bli tatt bilde av i bikini-NOT! Men, men, jeg får heller la være å dele de mest vulgære med dere.

Jeg synes vel egentlig min kjære mann er noe i overkant ivrig etter å alltid være sist ute med alt av gadgets, men når det kommer til kameraer er jeg han evig takknemlig. Denne gangen har han installert kameraet på en “lang arm” og Mille fikk lov til å boltre seg med det alene i vannet. Kvaliteten ble så som så, men jeg synes uansett det er helt genialt. Ble masse gode snaps av de 200 bildene hun tok.








Nå skal jeg forsøke å lokke med meg gjengen ut på en kjøretur. Har lyst til å komme meg opp på en fjelltopp og se solnedgangen.

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld!

Klem Nina

 

#hellas #egina #goprokamera #strandbilder #ferie #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg