My precious Zo Skin Health…

God morgen!

Som mange av dere vet, soler jeg ikke ansiktet. Påfører jevnlig 30 og 50 faktor, bruker solbriller samt solhatt. Men selv om jeg beskytter meg så tar sola, og her om dagen hadde jeg fått en liten brent kant i bue rett under solbrillene. Brillene hadde helt sikkert gnidd av solkremen, så dagen etterpå hadde jeg tørre skorper på kinna. Sabla irriterende, for jeg var så innstilt på å ikke oppleve noe bøll med ansiktet denne ferien. Men, men som flittiglise jeg er, har jeg selvfølgelig med meg Zo Skin Health serien min fra Avea Klinikken. Skrubben gjorde underverker, fjernet all den tørre huden uten å skade den. Så da får jeg bare fortsette å dra med meg serien hvor enn jeg ferdes.

Det må nevnes at jeg nekter å dusje på badet på hotellrommet her i Hellas. Grunnet flere ting: 1. det er ikke plass til meg i dusjen 2. det er kun tre stråler på dusjhodet som virker og 3. det blir vått her fra til evigheten hvis noen bruker den. Derfor dusjer hele familien Thorsen i bassengdusjen ute, i fantastiske omgivelser. Så dere kan tro undertegnede installerer seg godt til rette der hver bidige dag. Storkoser meg ute i det fri med renseprodukter, skrubber og deilige hårkurer. Jeg har til og med egen shampoo til Pippi-luska, ingen slipper unna.

 





I dag får vi besøk fra Norge! Endelig skal vi få treffe Lena igjen. Folk vi har møtt her nede før, og som vi har holdt kontakten med. Vi gleder oss!

Men først blir det å hive seg på sykkelen og utforske de varme sunne kildene i Souvala.

Ønsker dere alle en finfin torsdag!

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg