Viking supportene burde skamme seg!

God kveld i stugo!

For en nervepirrende kveld! Grugleda meg skikkelig til nok et besøk på Viking stadion. For når klubben i mitt hjerte, Vålerenga, besøker byen jeg bor i, ja da stiller familien Thorsen sterkt. 

Synes vel egentlig kampen startet ganske så kjedelig selv om vi fikk det første målet. Viking rullet mest ball, det var for lite futt i gutta våre. Andre omgangen ble derimot en thriller uten like. Tippeliga på sitt beste, jeg ble helt svettis der jeg hoppa og dansa. 2-5 ledet vi, og jeg kunne ha veddet hva som helst på at Vålerenga skulle dra det i land.

Det trodde nok de fleste Viking-supportene også, for når det var omtrent 20 minutter igjen reiste den ene etter den andre seg og forlot kampen. For en dårlig supportergjeng! De burde skamme seg! Det her gjentar seg gang på gang når jeg de få gangene ser disse to lagene sammen. Til og med når de leder velger de å gå lenge før kampslutt. Makan! De eier jo ikke fotballånd og samhold. Uansett resultat så bør man alltid bli igjen og takke gutta på banen for kampen, det mener nå jeg. I motgang og medgang!

I siste minutt endte altså kampen 5-5 og jeg har ikke ord. Skuffende til tusen, og jeg var egentlig sjeleglad for at det ikke var flere minutter igjen å spille,  for Viking var virkelig i slaget. Føltes virkelig ut som om vi tapte kampen, selv om det ble uavgjort, men jeg ble i alle fall igjen og takket gutta, som 12 mann på banen.


Litt ambivalent å se Arild Østbø i Viking-målet. Han er Hundvåg gutt, og vi har fulgt han helt siden han var 7 år her på øya vår….



Håper dere alle nyte lørdagskvelden!

Klem Nina

 

 

#fotball #vålerenga

2 kommentarer
    1. Så dere flere ganger på tv i dag 🙂 fulgt med på bloggen en god stund, derfor trakk jeg ekstra på smilebåndet når jeg så gleden Mille viste når Vålerenga scorte, det var rett og slett herlig 🙂
      Synd vi ikke fikk med 3 poeng. Ære være <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg