Kan fuglen fylle tomrommet?

Da har vi fått undulaten Snow i hus, og Mille-mor er i ekstase. “Dette kan kanskje bli min beste venn?”

Hjertesukk, engelen min. Det er ensomt å være Mille til tider. Det er ingen som kommer og ringer på døra vår og spør om hun vil komme ut, og det er heller ingen hun føler hun har slikt vennskap til at hun kan komme uanmeldt. Lille frøken venneløs? Ja, til tider så er hun nok det. Jeg sier ikke at det ikke finnes noen i det hele tatt som vil være med å leke, men da er det ofte vi voksne som planlegger i kulissene, hjelper til.

Det er mange år siden Mille ble en “inne-jente”. Hjemme er hun i trygge omgivelser. Her kan Mille få være Mille. Så hvorfor ikke bli bestevenn med en undulat? Tja, med litt læring tror jeg dette skal gå veldig fint jeg. Allerede i dag klarte vi å få fuglen på fingeren etter en flyvetur, og fikk deretter plassert den trygt inn i buret igjen. Den har også sunget et par viser for oss, så jeg tror virkelig på det her vennskapet.

Samvær med dyr kan så absolutt gi livet ekstra mening. Mille + Snow = Sant ♥







Da er han far på vei ut dørene her. Det ser ut som han reiser for tre uker igjen. Deilig å vite at vi har hatt noen flotte sommerdager i sammen, vi kan leve lenge på det.

Klem Nina

 

#Sotos #undulat #dyr #mammablogger

4 kommentarer
    1. Sko gjerna gitt all verden venner t Mille <3 Den prinsesså dokka fortjene det besta, og eg må jammen sei dokke gjør alt dokke kan for at det skjer 😉 Tenke det blir et flott vennskap mellom Mille og Snow 🙂 Håpe de neste 3 ugene går fort så du straks he din store kjærlighet heima igjen 😉 Klem <3

    2. Tenker Mille får venner når skolen begynner. Min var mest opptatt av kosedyr og fantasier da hun var 8 år, hun utviklet etter hvert andre “problemer” som jeg ikke forutså, men det går bra nå. Kanskje hun kunne trives bedre med guttevenner, det er mange som faller utenfor “normalen”, og jeg synes datteren deres klarer mye for alderen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg