Steel Panther today!

Good day my friends ♥

Guriland, i dag gleder jeg meg! Bestis Tonje kommer en svipptur hjem fra hytta for å være med på øllebøll. Vi skal begynne kvelden på Stavanger Konserthus, hvor jeg regner med at Steel Panther skal få oss jentene gode og varme. Ehhh, nå mener jeg selvfølgelig fordi rockefoten skal få kjørt seg. Gærneste gutta ever! Dette blir min første konsertopplevelse med dem, og etter hva jeg har hørt blir dette rein nytelse. Regner med at de slår meg både på hår og sminkefronten… 

Har de på Spotifyen nå mens jeg rydder og steller litt her hjemme, og får bakoversveis av tekstene dems, jeeeeesus! Ler så jeg griner, vanvittig mye humor her skjønner jeg!

Tja, sånn så jeg ut å 80-talelt også…



Har akkurat snakket med Toje, og hun er snart på vei hjem. I kveld blir det Rock´n Roll for alle penga!

Smask, Nina

1 kommentar
    1. Ååå eg hadde så lyst men passer litt dårlig med sånt når man skal stå opp før kl 6 neste dag:(
      Satser på å se Niterain jaffal til høsten, de skal spille på Chevys i november:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg