Magiske vipper…

God kveld i stugo, fintfolk!

Hver fjortende dag unner jeg meg velpleie hos Fine Kathrine på Tasta. Jeg har omtrent ikke egne vipper, så det å få shina seg opp på denne måten er helt magisk. Tar fra 30 min til en time, det kommer helt an på om jeg kun trenger påfyll eller helt nytt sett. Stort sett er det kun påfyll som trengs, så dette tar jeg meg tid til.

I over 15 år gikk jeg hver fjortende dag og la negler, men etter at jeg fikk Mille forandret noe i kroppen seg og etter tre fatale forsøk på å få neglene til å sitte sluttet jeg med det. Noen synes kanskje dette blir for tidskrevende, men ikke hvis du er strukturert. Jeg bestiller alltid i god tid i forveien og legger andre ærender til samme dag, så dette går så fint så.

Siden jeg har så lite og ikke minst korte vipper fra før av, velger jeg å få lagt skikkelig lange og kunstige vipper. De kan man ikke bruke maskara på, men det er jo det jeg synes er hele vitsen med extension. Det er bare så herlig å våkne opp om morran og være klar til å gå ut dørene på nullkommaniks.


Nå har jeg fått lagt vipper omtrent uavbrutt i et halvt år. Det sliter selvfølgelig litt på mine egne vipper å gå så ofte som jeg gjør, så i det siste har jeg begynt å bruke vippeserum på de hver kveld. Får håpe det hjelper så jeg kan fortsette med denne luksusen, for jeg må innrømme at jeg har blitt helt avhengig.

Det må nevnes at Fine Katrine driver et enkeltpersonsforetak, hjemme hos seg selv. Hun har ikke lagt masse penger i å starte opp en egen salong i fancy lokaler, hvor hun derpå er nødt til å ta seg veldig godt betalt. Nei det er det rimligste jeg i alle fall har kommet over, og det er derfor jeg også kan unne meg dette såpass ofte, sånn at jeg konstant er fornøyd med resultatet.

Ønsker dere alle en fin kveld!

Klem Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg