Digger Tusvik & Tønne!

God dag, kjære late lørdag!

Egentlig var ønske for dagen å dra ut på Borestranda og få med seg diverse strandkonkurranser nå som festivalen “Lydbølger” er i full gang. Når det varsles skikkelig ruskevær med lyn og torden, droppet vi det. Så mens Mille-mor steller med sitt, gjør jeg det jeg har gjort litt av hver bidige dag i ferien, drar frem en ellevill podcast fra Tusvik & Tønne. Guriland som jeg digger disse dammene! Bjørn Erik og jeg avsluttet ofte kveldene i Hellas med skikkelig latterkrampe i senga. Vi ble så hekta at vi glemte klokka helt. Ikke rart vi sjeldent var på stranda dagen etter før klokka tolv.

Ikke bare er Sigrid og Lisa noe av det beste Norge har på komikersiden, de er utrolig reflekterte og oppegående også. De engasjerer seg, og er pokker ikke redd for å si hva de mener rett fra levra. De slenger med leppa, men samtidig er det dybde der. Men mest av alt er de hysterisk morsomme å høre på. De har så til de grader selvironi, og jeg kjenner meg ofte igjen. Er dagen ræva fordi ungene lager et helvete for deg, ja da er de noen forbaske små jæ…. unger for en stakket stund, og det må da være lov å si det høyt, uansett hvor høyt man elsker dem?!

Når en av podcastene heter ” Munkerunk, aspargessæd og bitterpikk”, ja da skjønner du sikkert at her finnes det ingen sensur. Barnslig? Ja, så til de grader, og jeg elsker det!


Anbefaler alle å laste ned Tusvik & Tønne podcastene. Jeg har ordna meg med en app på iPhonen min og lastet inn alle episodene der. Det er som å høre på ellevill humor på radio. Vi jentene holdt på å tisse på oss av latterkikk sist vi skulle ut på byen. Hørte på de i steden for musikk, og jeg kan love dere at de fikk opp stemningen, helmax!

Nei, nå ska snuppeline og jeg ut en tur. Lørdagssnopet skal hankes inn.

Ønsker dere alle en fantastisk lørdag!

Klem Nina

 

 

#tusvikogtønne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg