Home alone lørdag!

Ja, nå har Pelle og jeg gått rundt huset og tjoret fast det vi kan av løse deler samt flyttet ting innomhus. Nå håper jeg ekstremværet “Lena” er snille med oss, og lar taket ligge.

Synes litt synd på de som ligger i telt på Lydbølger-festivalen og de som skal på Viste festen. De kommer nok til å oppleve en trolsk kveld og natt. Jeg skulle nok hatt lyst å vært på begge stedene i kveld, samt “Harem & Sjek” festen jeg er bedt på, men som mange fikk med seg, fikk jeg vel egentlig lufta meg nok på tirsdag. Det holder leeeeeeenge med et sprell i uka, i hvert fall for denne skrotten.

Så nå har Mille og jeg vært ute og snopa, den hjemmelaga lasagnen står i ovnen og vi har tent masse stearinlys. Film har vi også kjøpt inn, så denne kvelden skal bli så koselig så.


Late-Sara delux!





Da snurrer vi film og okkuperer hvert vårt sofahjørnet!

Fortsatt god kveld folkens, husk å hold på hatten hvis dere skal utendørs….

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg