Jentesamling <3

Heihei fininger ♥

Ja, i dag har jeg ventet leeeeenge i spenning på å få treffe snuppeline Mille igjen. Dere kan tro skuldrene mine senka seg når jeg så ansiktet hennes gjennom viduet på SFO. Kunne lese på hele kroppsspråket hennes at overnattingen på Tau i natt hadde gått strålende. Måtte sette meg ned å få den ene godhistorien etter den andre før vi ruslet hjem. For selv om jeg fortløpende fikk smsér fra de voksne i går om at alt gikk bra, er det til syvendne og sist Mille sin erfaring av dette som teller, men jeg kan bare slutte å uroe meg. Alt gikk på skinner, og hun hadde kost seg fra begynnelse til slutt.

I mellomtiden var jeg så heldig å få treffe på go´gjengen. Det er lenge siden sist nå, eller Vibecke fikk jeg jo klemt på litt i forrige uke, men de andre har jeg ikke sett siden før ferien. Trengte litt skuldre i dag, det var godt å få lufta “vetet”. Det er rart med det når man har feriert sammen med familien sin over lang tid, hatt mann og barn ved sin side hver bidige dag i ukesvis, da blir det utrolig tomt når hele gjengen plutselig er vekke. Savner Bjørn Erik noe enormt, så da var det godt å ha jentene rundt seg igjen.  










Da skal vi lage pannekaker! Må jo feire Mille sin første overnatting.

Ønsker dere alle en god middag og kveld, klem Nina

2 kommentarer
    1. Såå kjekt Nina at det gikk så bra med Mille ❤️Eg bare følte det på meg at dette ville gå bra😍Kjekt å se dokkor koste dere på kafe i dag 😀klem 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg