Me&i høstgleder!

God torsdag, kjære lesere!

Åhhh, i går var det endelig duket for Me&i høstslepp. Dere kan tro jeg har gledet meg til å få boltre meg i disse unike klærne igjen. Jeg har virkelig vært spent på hva de har funnet på denne gangen og Me&i skuffer som vanlig ALDRI! Det ble bestilt inn en haug med fargeklatter til snuppeline og noen helt fantastiske høstgleder til meg selv. 

Vi var godt over tyve kvinns som møttes til samling, og bare det å få lov å komme sammen slik en sur høstkveld, er jo en bonus i seg selv. Flinke engasjerte Line tryllet frem den ene flotte nyheten etter den andre, og skravla på oss jentene rundt bordet gikk livlig. Det er jo så koselig å samles rundt denne perlen av en kolleksjon, så hvis dette frister så ikke nøl med å booke et selskap her

Dere vet at jeg elsker å pynte opp Mille og meg i matchende klær, og jeg har noen spreke overraskelser til dere etterhvert. Det går mye i hjerter denne gangen og dyremønster, så dere kan tro jeg gleder meg til å piffe oss opp.




Tror så absolutt jeg må ha matchende hjertekjole etterhvert…






Det stod skrevet “Nina” med store bokstaver på denne hjertelua med matchende skjerf. Blir nok en av mine kommende favoritter…


Me&i sin damekolleksjon var helt “stonning”. Så når jeg skal ha treff selv om ikke så lenge, lover jeg å vise dere den ene gode smakebiten etter den andre. 

Ønsker dere alle en fabelaktig dag, klem Nina

 

#meandi 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg