Vel overstått!

God morgen, kjære lørdagslesere!

Ja, da var feiringen over for denne gang, eller jeg kan vel innrømme at det ble ganske så stille og rolig i går. Vi jentene, Mille og meg, hadde som sagt allerede planlagt å gomle i oss sjokoladekake i byen, så det var bare flaks og reine skjære bonusen at vi ble flere siden ei venninne også plutselig dukket opp og ble med på kalaset.

Denne helgen fortoner seg nemlig som en laaaaaaang deilig “Ninalaterseghelg”. Huset er tomt, jeg er ene og alene i mitt lille riket. Mille er hos Hege, Bjørn Erik offshore, Dennis i Oslo, og Pelle han holder på med sitt. Når venninner i tillegg velger å føde, fortsetter å være på ferie og reiser utenbys, ja da var det superdupert at jeg ble bedt ut til kos på Åmøy seinere i dag. I kveld blir det skikkelig jentesnakkis, og kjenner jeg oss rett, så kommer vi til å bable til langt på natt. 

Men uansett, dagen i går var superkoselig. Startet med at Mille og jeg fjonga oss skikkelig opp før vi dro og feiret. Eller, hun var mest opptatt av å lage bjørneører i dusjen mens jeg farga etterveksten. Moro var det i allefall, for her i huset dusjer vi gjerne flere i sammen for da går jo alt så mye fortere…not, blir jo bare tullball. Vi skippa frokosten og slo skikkelig på stortromma ved å bestille pizza, nachos, kakao, brus, te og ikke minst kake. Kom plutselig på at det var faktisk det eneste måltidet jeg spiste i hele går, men tror vel egentlig det holdt i massevis.

Dere kan jo gjette hvem som ordnet blomster…og etterveksten ble like “gul” som vanlig den 🙂


Flaks at jeg alltid hører på Spotify når jeg dusjer og derfor har mobilen lett tilgjengelig og derfor kan få tatt litt bilder også…




Nyt lørdagen, så skrives vi seinere!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg