Lurer spent på om smilet fortsatt er der…

God ettermiddag dere!

Ja, nå sitter jeg i spenning og venter på fjerdeklassingen min. Hun blir levert med drosje hver dag kl 16:10, og jeg lurer på om smilet hun reiste med i dag tidlig fortsatt er der.

For forventningen til denne dagen har vært stor, og mest av alt ser hun frem til å treffe klassekameratene sine igjen. Det har vært lite lek med venner denne sommeren, lite rutiner som Mille fungerer best under, så nå gleder vi oss alle til å ta fatt på hverdagen igjen.

Så mens pappaen sitter offshore og planlegger ny amerika-tur på oss neste år, dresset frøkna seg opp i nytt matchende amerika antrekk. Jeg har jo nevnt utallige ganger før hvor vanskelig det er å finne tøy i hennes størrelse som fortsatt er småpikeaktig, men dette likte hun godt. Størrelse 14-16 år, men fargerikt og lekent med frihetsgudinnen i full prakt. Kanskje pappa lar oss møte henne i virkeligheten?

Ja, nå håper jeg altså jentungen min snart kommer inn dørende her og har spennende nytt å fortelle. Kjenner jeg henne rett, er hun stuptrøtt og vil være litt for seg selv først, men hvem er ikke det etter en lang 8-timers “arbeidsdag”? 


Tenkte jeg skulle lese denne for henne ved middagsbordet i dag…




Håper dere alle har hatt en fin dag så langt, nyt den videre!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg