En bit av Oslo til Stavanger <3

Åhhh for en glede! Nå kommer jentene fra Oslo til Stavanger!

En ting som er bombesikkert er at med høsten fyller tungsinnet meg etterhvert. For å unngå det, må jeg ha noe å glede meg til, finne lyspunkter som jeg veit holder meg oppe.

Føler til stadig på savnet etter hjembyen Oslo og alle vennene mine der. Lengter etter familien og venner, mangfoldet, tiden på Kampen og det å “forsvinne”, mingle i storbyen. Derfor var det bare en ting å gjøre. Få litt av det man savner hit til Stavanger, og tror dere ikke det ordnet seg?! Åhhh joda, nå kommer et par av jentene hit om noen få uker, og bestis Tonje og jeg er i ekstase. Nå blir det seine kvelder med bobler og “girltalk” til langt på natt. Mannen er ofsshore og Mille hos Hege, så da håper jeg hele gjengen flytter inn hos meg og finner go´hjørnene i sofaen. Selvfølgelig må vi vise jentene litt av det byen har og by på også, men først og fremst skal det bli godt å klemme på dem.

Oppfordere alle som har venner utenbys om å be de til høstbesøk. Planlegg allerede nå, før timeplanen til travle folk er fullbooka. Guriland så moro det er!


Nå skal frøkna til fysioen, så da skrives vi seinere!

Klem Nina

1 kommentar
    1. I helgen blir det Götebörg – för att hälsa på älskade vänner.
      Nästa helg blir det Skåne. Det är skönt att komma bort lite och tanka energi från dom som är närmast!
      Sedan är jag ju förvisso skitlycklig över att det är höst. Kan inte säga något annat nej 😉
      Hoppas ni får det superbra på tjejträffen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg