Snadder-fredag!

Åhhh endelig helg!

Nå er første skoleuke tilbakelagt, og det har vel egenttlig gått ganske så knirkefritt. Kanskje fordi skolen til Pelle streiker og det ikke stresses rundt Mille. Jeg har ennå ikke snakket med læreren hennes eller den nye assistenten, men hun virker nå i hvert fall blid og fornøyd.

Selv har jeg tilbrakt dagen rundt kjøkkenbordet med ei god venninne. Jeg har ikke sett henne siden Sankthans, så vi hadde mye å ta igjen. Forutenom å oppdatere hverandre om alt og ingenting, har vi planlagt høstferien i sammen og kanskje også nyttårshelgen. Vi har begge menn som jobber offshore, så det er litt av et puslespill å klare å få alt til å klaffe. Gutta og ungene våre trives godt i lag og selv kunne jeg vært rundt Kirsten 24/7. Vi har kjent hverandre siden videregående og stått sammen i tykt og tynt. Mer rettferdig og tilstedeværende jente skal man leite lenge etter. Jeg er så glad i henne ♥







Så lenge Bailey var på besøk var det godt for Pippi å gjemme seg i senga mi…


Håper dere alle har lagt en god uke bak dere og nå tar fatt på en god helg!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg