Tøysejentene!

God mandags morning!

Ja, da var hele hurven på vei ut dørene her. I dag skal Bjørn Erik være behjelpelig med å finne de siste tingene Pelle trenger til skoleåret. Siden han skal gå andre år på “mikkogmakk”, neida INT Industriell teknisk skole, og da er nok mannen i huset best til den oppgaven.

Selv skal jeg også ut på et par ærender, så da tar vi bilen i sammen og følger hverandre. Men guriland, sjekk ut kveldsturen vi hadde i går da. Det var drittvær hele dagen for plutselig å klarne opp i kvellinga. Da hadde jeg allerede funnet go´hjørnet i sofaen og ikledd meg høstens favorittharryplagg, nemlig onepiecen.

Bjørn Erik lokket altså med seg oss jentene på tur, men ikke pokker om jeg gadd å skifte. For å freshe opp den allerede bannlyste outfiten, slang jeg på meg den nye lua mi med matchende skjerf fra Me&i. Da så alt straks mye bedre ut! Latteren satt løst, og jeg må igjen få takke mannen min for bra initiativ!



Bjørn Erik synes onepiecen er så usexy… but who cares!






Nei, nå kjører vi på dere! La mandagen begynne!

Skrives seinere!

Klem Nina

 

 

#meandi

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg