Genialt tips!

God morgen kjære dere!

Nå har vi akkurat vært og levert Mille-mor på skolen etter å ha hentet nye spesialsko til henne på Ortopediteknikk. Nå blir det en liten pause i heimen før jeg skal ut å gå treningsrunden min, for nå er jeg i full gang igjen!

I helgen kom jeg over noe helt genialt som jeg har lyst til å dele med dere. Et tips til egne barn, barnebarn eller en flott idé til besøkspresang. Aftenposten Junior for barn og unge! Mille på 8 år synes altså dette var så kjekt. Hun følte seg så spesell som fikk lov å sitte der med sin egen avis, og faktisk finne den ene interessante historien etter den andre. Hun ble lettet over at Justin Bieber ikke måtte i fengsel og at det var en hel reportasje med løvepasseren Tryge, som hun traff i sommer. I tillegg var det selvfølgelig mye alvorlig å lese om, lett skrevet, og vi kommer nok til å bruke mange dager på å pløye gjennom blekka. Dette fenget henne, og er noe som vi absolutt kommer til å følge opp videre.









N
y utgave kommer faktisk i dag, og jeg skal ut etterpå og se om jeg finner den, for dette var kjekt!

Nå er det altså trening, vipper og øvelseskjøring på gang, så da skrives vi seinere.

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg