Happy Saturday!

God morgen!

Guriland, så deilig det var å våkne opp utvilt og virkelig klar for dagen. I dag blir det nemlig fest! Stor fest, 40 års lag til sprudlende Andrea. Hun har leid byens hotteste utested, Backstage, så i dag blir det høy boblefaktor.

Selv skal jeg ikle meg høye hæler, rød leppestift  og neglelakk…så i dag blir denne dama høy som et kirketårn. 




Nå skal jeg plukke opp Tonje, for vi skal ut å kjøpe bursdagspresang. Ønskene er visst å finne på Kvaddå (Kavdrat). Ikke særlig happy over å måtte bruke tid der, men når bestis lokker med frokostlunsj, ja da veit jeg det blir koselig uansett.

Ønsker dere en fin lørdag!

Klem fra happy Nina som ble såååååå glad for å ikke å ha mista lille Pippiluska i går ♥

2 kommentarer
    1. Beatriz Neves: Vi har alltid hatt hund, Goden Retriver og blandingshund, men når den siste hunden døde vill jeg gjerne prøve noe helt nytt. Kjøpte meg derfor hun her og gikk på masse lydighetskurs. Flinkeste hunden jeg noensinne har hatt, hun kan alt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg