Deilig å le i sammen <3

God morgen!

Da er hele ungeflokken på skolen igjen, Bjørn Erik leker snekker i leiligheten som snart skal leies ut og jeg er i gang med mitt. Kom plutselig på at jeg ikke har fått fortalt om bursdagen til Andrea på lørdag, og en slik fantastisk kveld må jeg jo få dele med dere. For det er omtrent ingenting som er kjekkere enn å bli bedt på fest!

Når noen gidder å slå på storetromma og stelle til lag, ja da stiller man selvfølgelig opp. Jentene kom langveisfra for å hylle gledessprederen vår, for det er akkurat det Andrea er. Hun er noe av det mest sprudlende og positive jeg har vært borti og hun har en drivkraft, et pågangsmot de fleste kan drømme om. Hun er en travel forretningskvinne, småbarnsmamma til to og stiller alltid opp for andre. Jeg har nok kjent henne i tyve år, men det er først i det siste vi har kommet nærmere hverandre. Hun er jernkvinnen med det store hjertet og jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med henne og tilbringe flere gode stunder i sammen. 

Denne festen og hyllesten var henne vel undt.







Det var en stor skare flotte kvinns der den kvelden, og jeg fikk truffet en hel del nye herlige jenter. Men det er nå en gang sånn at man ofte søker til de man ikke har sett på en stund og klynger seg til dem. Et par av dem hadde jeg ikke sett på en evighet, og jeg tror ikke jeg har ledd så mye på lenge. Makan til selvironi skal du leite lenge etter, og det var et øyeblikk der jeg trodde jeg skulle tisse meg ut, for vi klarte altså ikke å stoppe å gapskatte. 

Kvelden endte opp med bursdagsbarnet på Burger King når hele byen var stengt. Var noen slitne kropper som fant taxi etterhvert, men guriland for en kjekk kveld!

Ønsker dere alle en finfin dag!

Klem Nina

1 kommentar
    1. God morgen skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god onsdag, og håper du har hatt en fantastisk uke så langt 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg så tidelig om morgenen 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg