Girltalk all night long…

God morgen!

Åhhh, i dag er jeg trøtt i trynet. Sitter og henger med nebbet nå, etter å ha sendt mann på kontoret og unger på skolen. Kan ikke finne senga igjen fordi jeg skal til fysion, men regner med at jeg kan hente meg inn igjen litt seinere i dag. For dagen i dag blir spennende. Stakkars de voksne rundt snuppa vår de neste timene, for hun har nedtelling. Nedtelling til sin aller første ordentlige ridetime klokken fire. I tillegg blir det jo hennes første møte med Vilja, hesten vi skal ha på for, så dere kan tro hun er i ekstase!

Men tilbake til trøtte Nina. Ikke rart jeg sitter her og henger litt med nebbet, for i går ble det seint. Seint hos bestis Tonje som fylte år. Vi var åtte venninner som feiret henne med ost og kjekt. Dog ikke med vin, for de fleste skulle jo på jobb i dag, men allikevel er det litt av en karusell å henge med disse kvinnene en hel kveld. Lydnivået står jo i taket! Tonje skulle nesten ha sendt ut nabovarsel, for guriland som vi er høylydte når vi først setter i gang!

Bestis ble i alle fall hedra og feiret på aller beste måte. Hun hadde ikke en eneste blomstervase igjen å bruke, det bugnet i hele leiligheten. Kjempeflott at alle jentene stilte opp, for hun er fra Oslo som meg, og ingen av oss har familie rundt oss her i Stavanger. Da er det viktig at vi andre stiller opp, for det er tross alt dagen man så absolutt skal ha noen rundt seg ♥








Ønsker dere alle en super tirsdag!

Skrives seinere, klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg