Møt Vilja <3

God morgen, kjære dere!

Dere kan tro jeg har sendt avgårde ei blid jente på skolen i dag. Vel, nå må det jo nevnes at Mille stort sett er glad hver eneste gang hun går ut dørene her, men i dag svevde hun nærmest. For i går fikk vi endelig møte islandshesten Vilja. Hun skal vi stelle og ri hver tirsdag på kurs og også ha på fôr annen hver helg. Første møte var magisk. Fikk fantastisk hjelp av ei supersnill stalljente, og Vilja var så samarbeidsvillig. Lot Mille stelle og sale henne uten noen problemer, så dette tror jeg kommer til å bli et flott vennskap fremover.

Jeg var jo selvfølgelig litt spent på hvordan første ordentlige ridetime skulle bli, men jeg hadde ikke trengt å uroe meg. Hver bidige gang de kom i min retning, kom det fra Mille-mor: “Ser du mamma, det går så fint atte”. Hun hadde helt rett, det gikk så bra! Helle, som driver rideskolen, kom og hentet meg inni kafeen på slutten, så jeg fikk med meg at jentungen min travet rundt og rundt uten problemer. Hun satt godt planta nedi salen, selv om det var aller første gang på egenhånd.

Jeg er altså så stolt av jentungen min, og jeg er overbevist om at dette er riktig aktivitet for henne fremover. Hun klagde ikke en eneste gang, og tok til seg all ny lærdom med stor entusiasme. Vi har i tillegg blitt mottatt med stor forståelse om at Mille trenger litt ekstra god tid med å få med seg alt på sin vei. På Leikvoll er det helt ok å være litt annerledes, her er det godt å være ♥







Ønsker dere allen en super onsdag!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg