Kuler, krutt og konkurranse!

God morgen, kjære lesere!

Dagen i går ble sovet bort, men føler nakken er mer på lag i dag. Så da satser jeg positivt på å ta igjen det tapte. Fikk ikke med meg at det var reine sommerdagen i går, men det ser ut som om vi er like heldige i dag, så snart skal Pippiluska og jeg rusle oss en tur.

Guriland som jeg setter pris på disse gode late morningene. Helt stille i huset, kun Pippi, meg og te-koppen. I tillegg har jeg kjøpt meg nytt KK, kjerringbladet Bjørn Erik kaller for “Kuler og Krutt”, og når favorittdamene mine Else, Sigrid og Henriette pryder forsiden, ja da kan dere tro hu mor koser seg.

Føler meg som den multitaskeren, for i løpet av dette lille innlegget her, har jeg tatt kontakt med fysioterapeuten og legen min, samtidig som jeg har fått med meg opptaket av 71 grader Nord. Jeg må si at høsten er en av favoritt årstidene mine, for da er det mye bra på TV. Og ja, jeg innrømmer at jeg er en skikkelig TV-slave!




Vel, nå har jeg faktisk vært ute og gått den turen jeg snakket om også. Nå skal koffertene hentes ned fra loftet, for nå skal jeg så smått begynne å pakke. Ny kjærestetur på gang i helgen ♥ Vel, det blir ikke bare suss og klem, for denne gangen skal vi i stort familieselskap også. Lille, eller store blir det vel, Eva-Helen skal konfirmeres på søndag, og jeg gleder meg altså noe enormt til å treffe den fine lille familien min igjen. Oslo, here we come ♥

Ønsker dere alle en fortsatt superduper torsdag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg