Dolly i senga!

God kveld kjære lesere!

I dag har jeg ikke vært i nærheten av Macén, men tenkte jeg skulle stikke innom en liten tur og ønske dere en god natt. Ja, for nå er det bedtime for duoen som fortsatt koser seg på Scandic Vulkan Hotell. For etter nok en sein natt i går, og grytidlig start i dag, er vi totalt utkjørte. Når vi topper det hele med to timers hoppende dansing på Ullevål stadion, ja da er det i alle fall ikke mere krutt igjen i denne dama her.

Jeg har selvfølgelig masse å dele med dere i fra gårsdagen og den flotte familiesammenkomsten vi var på i dag, men akkurat nå sitter jeg her og halvsover etter å ha trøkka i meg Dolly pizza i senga som feiring av Vålerenga´s seier mot Haugesund. Bjørn Erik snorker allerede, og jeg gleder meg til å smyge meg inn i armene hans og ta tidlig kveld.





Dere kan tro familien Thorsen er fornøyde med helgens sportserobringer! Dennis har vært i London og opplevd Arsenal for første gang, Pelle heiet fram ManU til seier og Bjørn Erik og jeg fikk med oss at Vålerenga haiet til seg poeng både i hockyen og fotballen. For en sportsglede!

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld og god natt!

Vi natter nå og samle krefter til nok et lite eventyr i morgen også, for vi vender nesa vår hjem.

Klem Nina

 

#Scandic 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg