Fullt kaos!

Heihei!

Vi kom oss hjem ved ett-tiden i natt, etter en koselig biltur fra Sandefjord. Takket være hysterisk morsomme podcaster fra Tusvik & Tønne gikk de siste timene som en drøm. Selvsagt sov Mille da, for dette er absolutt ikke språk for barneører. Måtte faktisk røske i Bjørn Erik der et øyeblikk, for han lo så til de grader at han nesten kjørte ut av veien. De er spinn ville de damene!

Her hjemme er det fullt kaos. For bilen var selvfølgelig stappet til randen etter å ha vært på Nordbysenteret og tilbragt et par timer på ferja. Nokså fullt i skapene her fra før av, så nå må jeg brette opp armene og få rydda igjen. I tillegg føler ikke snuppeline seg helt bra. Kom akkurat hjem fra legen. Kun 22 i crp, men mandlene var litt hovne. Ny time i morgen tidlig, så da krysses fingrene for at dette er noe forbigående.


Halloween snopet er i boks!



Nå har Bjørn Erik reist for å male vegger og tak i utleie leiligheten vår, mens jeg skal lage Lasagne av 2 kg kjøttdeig. Stor med andre ord. Det er det beste ungene vet, og jeg håper det vekker matlysten til minsten.

Håper dere alle har en fin dag!

Klemmer sendes i fleng fra Nina i farta 🙂

1 kommentar
    1. Kjekke shoppingbree:)
      Eg kan si at eg kunne ALDRI ha så mye snop i heimen, hadde spist an opp, litt og litt…
      Men nå prøver eg å styre livet mot sunnere vaner…ikke lett!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg