Elsker tassen!

God kveld.

Nå sitter jeg her og koser meg i nyvaska hus med nye blomster i alle kriker og kroker. Alt er klart til jentene fra Oslo kommer i morgen. Gleder meg til sprell fra morgen til kveld. Bjørn Erik har reist offshore og Mille skal til Hege, så alt er duket for en perfekt helg.

Hjem fra Oslo hadde jeg med meg de søteste koppene og skålene. Jeg har falt pladask for “Tassen” serien. De skjønne barnslige fjesene som stikker frem, skal få pryde bordet mitt denne høsten.






Nå skal jeg kose meg videre med besøket mitt!

Kos dere videre!

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg