Nytt og enklere!

God morgen kjære lesere ♥

For dere som har fulgt meg her på bloggen en stund, dere ser kanskje at jeg har forandret meg litt i dag? Ikke meg, men designet mener jeg selvfølgelig. Var ikke det på tide? Har vært litt frem og tilbake, og jeg må le litt av meg selv. For jeg endte til slutt opp med omtrent den samme headeren som før.

For denne dama liker jo ikke de alt for store forandringene. Den flinke designeren Silje Lien hostet opp den ene nytenkende idéen etter den andre. Hun ville lage det mer stilreint og mer inn i tiden, men neida, her skal farger og logo være uforandret.

Men til de av dere som leser bloggen via mobilen, vil merke store forandringer. Skriften er mye større, og det vet jeg var et stort ønske. Var jo nesten umulig for oss “voksne” å tyde noe der før, men nå er det mye enklere. 

Noen lurer sikkert på om det å forandre på designet her inne er noe man selv kan gjøre på 1-2-3. Da kan jeg fortelle dere at det er søren meg ikke bare bare. Tror jeg har omkring 8-9 A4 sider med kråketegn, bare koder, hvor alt må henge sammen for at det skal bli som det blir. Husker jeg selv skulle forsøke å bytte bilde engang, og jeg var vel ganske så nærme til å klare det etter fire dager, men ga grinete opp. Det å lage sitt eget komponerte design er skikkelig vanskelig, så det overlater jeg altså til proffene. 


Håper dere likte det. Jeg synes i alle fall det var deilig med en forandring.

Klem Nina

8 kommentarer
    1. Det ble knall fint. Synes du gjør rett i og ikke endre på headeren. For meg er det ditt merkevare og itillegg gjør den meg i godt humør hver gang jeg går inn på bloggen din 🙂
      Ha en fin helg og kos deg masse med jentene dine 🙂

    2. Så moro med en oppfriskning på designet. Dette ble kjempebra. Må vurdere å skaffe meg proffhjelp på min side 😀
      Gratulerer med “ny”blogg
      God helg!

    3. Dette var bra👍👍👍👍 endelig gikk det å lese bloggen uten at den logget av. Har slitt med det lenge. Supert.
      Stå på videre jeg digger deg.😄

    4. Lotte: Jøss, det visste jeg ikke. Ikke bra, men nå er alt så mye enklere, synes moilversjonen ble så mye bedre. Nå klarer jeg å gå inn å sjekke den når jeg går ute til og med, uten å “gjette” meg til ordene 🙂

      God helg!

    5. Fru Stussli: Ja, jeg trodde egentlig ikke jeg var så “grønn” når det kom til det her, men det er faktisk ikke så enkelt så sant du ikke velger ferdiglagde maler. Synes det var kjekt å få hjelp av Silje første gangen, og tro som jeg er de de jeg har rundt meg, var det lett å velge henne igjen 🙂

      Det er så mange detaljer som skal på plass. Tuller ikke hvis jeg sier jeg har sendt over hundrefjørti forandringsønsker til Silje underveis. Har nok søren ikke vært lett å ha meg som kunde…

      God helg!

    6. Katrine: Ja, helt enig! Ble superstressa når designere ga meg andre forslag. Fargene uteble og de enkle blomstene var plutselig var byttet ut med noen mer elegante. Var plutselig ikke meg mer. Så vi havna der vi begynte igjen etter utallige runder…glad for det <3

      Nyt helgen, klem

    7. Hadde problemer med at det tok laaang tid å laste inn bloggen din tidligere. Mye raskere med nytt design! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg