Vulkan er tingen!

 

Endelig helg dere! Har dere planlagt noe kjekt, eller kanskje dere bare skal nyte den og samle krefter til ny uke?

Jeg har akkurat tatt meg en velfortjent pause i sofakroken, og sitter nå og mimrer over forrige helgs kjærestetur. Bjørn Erik har vært borte i akkurat et døgn, og jeg merker allerede nå at jeg savner han, buhuuuu. Godt jentene mine snart flytter inn for helgen. Får nok helt andre ting å tenkte på da!

Som jeg har nevnt tidligere bodde vi på Scandic Vulkan Hotell forrige helg. Det var midt i blinket for oss som vil være der det skjer, men allikevel vil finne roen og slappe skikkelig av. Kan ikke få skrytt nok av område rundt der. Elsker nemlig å rusle ned til byen langs Akerselva eller stikke bortom Grünnerløkka og se på livet. Samtidig er det kun få meter bort til utestedet Blaa, med all sin kule streetart rundt seg på alle kanter. Det at hotellet ligger vegg i vegg med Mathallen er jo også et stort pluss.

Hva mer trenger man enn kultur, mat og superhyggelige omgivelser?

Gatekunsten rundt område av hotellet er virkelig verdt å se. Sjekk ut dette kumlokket…

Skikkelig relaxed atmosfære…

Obagi er aldri langt unna, alltid med på tur…


Ønsker dere alle en fabelaktig helg!

Nyt den og ta vare på dem rundt dere, spre kjærleik ♥

Klem Nina

 

 

#scandic #scandicvulkan

 

2 kommentarer
    1. Helt enig om Vulkan. Skal til Oslo om et par uker og skal sannsynligvis bo på Scandic Vulkan, blir litt styr med flytoget siden den ikke når helt dit, men maybe i will make it work.
      Den herlige plassen ved elven der, er det den baren du snakker om? Så helt herlig ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg