Skryte søndag!

God ettermiddag!

Gårsdagen endte med følgende tekstmelding til mannen Bjørn Erik som jobbet natt offshore kl. 02:28;

“Snakk om å være en big happy family.
Vibeke og Sølvi sover på vårt rom.
Jeg i senga til Mille. Tonje har krasjlanda
på sofaen. Samtidig kom lykkelige og glade
Pelle, Thea og Thomas hjem. De lager nå
pizza med en sovende tante Tonje mellom seg.
Thomas skal forresten også sove på sofaen.
Gleder meg til i morgen tidlig. Da kommer 
Mille hjem 9:30 til fellesfrokost ♥ “

Med andre ord, var vi en god gjeng som våknet til liv i dag, ti minutter før lille snuppeline kom hjem. Jeg skal selvfølgelig komme tilbake til dagen i går, men bildene som ble tatt med et kamera som jeg dessverre ikke helt klarer å venne meg til, er fryktelig vanskelig å jobbe med. Må derfor få litt tid på dem. Å ta nattbilder uten blitz er pokker meg ikke enkelt.

I dag har vi altså kost oss med lang frokost. Deretter tok jeg Oslo-jentene med meg ut i nabolaget, på en liten skrytetur. For når været viser seg fra sin beste side, så er det så utrolig vakkert her. Fine turstier hvor enn du går, og havet med fjelltoppene i bakgrunn har noe magisk over seg. Etter å ha rusla rundt en stund, planta vi rompene våre ned på brygga her. Har sitti der i timesvis nå, helt til jeg plutselig kom på at vi måtte komme oss hjem igjen å pleie en noe sliten Tonje-mor.




Vibeke er målløs…hun synes virkelig vi har det fint her på Hundvåg.




Nå har vi alle borda sofaen og ser reprisen av Stjernekampen på NrK. Vi nyter de siste timene i sammen med jentene, før de setter nesa si hjemover igjen.

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg