Kjærleik <3

Heihei kjære lesere.

Da var det snart kvelden her i heimen, og tre tupper (Pippi også) sitter nydusja i sofaen, gode og slitne i kroppene etter nok en lang dag i stallen.

Dagen i dag har nok vært den aller beste på Leikvoll. For i dag har vi blitt kjent med utrolig mange snille jenter som virkelig har lagt sjela si i å hjelpe Mille. Takket være lille Pippi-luska, the icebreaker, knytter vi kontakt med alle og enhver. For ingen klarer å motstå den lille sjarmøren vår. Hun blir fort en samlingspunkt.

Vi ble gjort oppmerksom på at det ventet oss en skjønn skapning på beitet i dag. Jeg hadde dessverre ikke med meg kameraet, veldig synd, for i dag kunne jeg ha knipset som en galning. Vilja lå nemlig i gresset når vi kom, og var bare kosete. Jeg hadde gudskjelov med meg iPhonen så jeg fikk tatt litt bilder, for dette var magisk.

Jaja, så ble det litt mer hestegreier….måtte bare 🙂





Nyt kvelden, klem

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg