Parmaskinke, mozzarella, pesto og venninneprat…

Ja, her er jeg igjen dere!

Må få komme med litt nytt fra det lille fristedet mitt. Var som tidligere nevnt på lunsjdate med fine Simone i dag. Dette er venninnen som konstant løfter meg opp og som alltid sender meg avgårde med masse god energi. I dag var intet unntak. Turen gikk til Spiseriet og det er godt jeg igjen ble minnet på denne unike plassen. Det er nemlig litt lett å glemme dette stedet, rett og slett fordi det ligger i Stavangers nokså nye konserthus. 

Elsker atmosfæren der. Perfekt utsikt og servicen er upåklanderlig. Simone og jeg falt pladask for stedets nye lærling. Herrejemeni for en oppvakt ung mann. Er helt sikker på at han kommer til å nå langt, for han sørget virkelig for at vi jentene hadde det vi trengte rundt oss til enhver tid.


Simone sitt valg i dag: risotto, sopp, parmesan og var det ikke spekeskinke?

Jeg er nødt til å få lokket han far med på en date hit. Er skråsikker på at det å nyte en “full pakke” her i andre etasje en romatisk kveld, er himmelsk.


Min favoritt: lefse fra Hodnes lompebakeri med parmaskinke, mozzarella og pesto. Droppet tomaten, selv om det sikkert er kjempegodt for de som liker det.



Tiden gikk så alt fort! Den gjør dessverre det når man nyter selskapet. Men nå sees vi faktisk snart igjen. For jeg har fått lokket med meg familien Andersen/Neumann på høstferie, jippi! Nå blir det pakking! Badedrakten skal igjen få lufta seg.

God kveld, skjønnasser!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg