Mission Completed!

Hei igjen fininger!

Da var siste feriedag kommet for oss hyttefolket. I kveld bærer det hjemover igjen for å nyte de siste dagene i stallen. Det pissregner ute og det har blitt skikkelig grått og trist, så nå velger vi å nyte de siste timene innomhus.

Nå har Bjørn Erik tatt på seg oppgaven med å beholde roen på småfolket mens de spiller Monopol. Det kan ta tid, så jeg var nødt til å be hytteeieren om å få være her i noen timer til. Det var ikke noe problem, så da stresser vi ikke. Regner med at Kirsten tar med seg vesle Amalie i bassenget for siste gang, mens jeg har litt egentid.

Vel, jeg har sørget for å ha litt alenetid hver dag, og i morges klokken syv, sørget jeg for å lese boka mi ferdig. Mission Completed, for det var et av målene mine. Tror jeg har holdt på med den blekka et år nå, og det har ergra med noe i hampen over at jeg ikke har klart å avslutte den. Det sørget jeg altså for i dag, endelig!



Tallet er 15! Tallet er en/fem! Det er kjempeviktig å ta frem riktig Bingo stemme.

Det er alltid en slager å spille Bingo. Tror det er tredje spillet Kirsten har måttet kjøpe. Det slites faktisk ut i den familien der.

Dere kan tro det ble en stor hit å vise gjengen den gamle eventyrfilmen Jumanji fra 1995 i går kveld. Jeg hadde faktisk ikke sett den selv, og storkoste meg når ungene og Kirsten skreik og skvatt om hverandre.


Nå skal jeg så smått begynne å pakke. Gleder meg noe enormt til å se igjen lille Pippiluska. Det var dessverre ikke lov å ha med hund hit, men jeg regner med at Pelle har tatt godt vare på henne.

Ha en fotsatt fin dag!

Skrives seinere, klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg