Gøy på landet!

God lørdag folkens!

Hva er vel bedre enn å våkne opp til en fridag, hvor en har sovet som en stein uavbrutt i syv timer?! Det er ikke dagligdags, og jeg føler meg skikkelig rusta for denne dagen som kommer til å bli laaaaaang.

Bjørn Erik og Mille er allerede i byen og shopper noe Mille trengte. Stakkars snuppa mi. Hun har spart ukepengene sine et halv år uten å røre dem, og skulle endelig supplere Disney Infinity samlingen sin. Det viste seg at hun ikke hadde selve spillet hun trengte for å kunne bruke dem. Fortvilelsen var enorm, og tårene ikke lang unna. Vi kom fram til at hun kunne låne de 500 kronene det kostet  for oppgraderingen. Nå håper jeg virkelig de får tak i det hun er ute etter, hvis ikke blir det nok baluba.

Hun tror kanskje hun har tid til å spille i dag, men det blir søren meg ikke lenge. Kun den tiden det tar for Bjørn Erik og meg å trene på Pulz. For rett etterpå skal vi jo i stallen igjen. Det er vår helg med Vilja, and we looooove it! Storkoste oss der i hele går ettermiddag også. Han far lurte fælt på hva som foregikk, for vi var borte i fem timer. Vi glemte oss helt ut. Tok vel ikke mer enn en liten time å ri, men all stell og kos drøyer. Den hesten mangler i alle fall ikke på kjærleik etter en helg med oss. Får bare ikke håpe hun blir tykk, for det blir en del gulrøtter. 









I går var kafeen åpen, så da avsluttet vi med deilig toast og kakao. Det var vel nesten garantert dagen høydepunkt. For ikke bare elsker den jentungen kakao. Det å kunne snakke litt med de andre jentene i stallen også, er kjempekjekt. 

Nå skal jeg gå å ordne meg til litt treningen. Blir litt spennende i dag, for mannen skal være med for første gang. Eller det er vel heller jeg som er med han, for han har jo trent på stedet i årevis. Han har bare aldri hatt anledningen til å se hva jeg får til, så i dag får jeg forsøke å vise litt “muskler”.

Ønsker dere alle en superduper lørdag! Kos dere!

Klem Nina

2 kommentarer
    1. Heldige jenta, å ri er jo bare fantastisk. Bodde selv i stallen da jeg var liten og hestedillaen har gått i arv her. Perfekt størrelse på ponnien for datteren din, hvor høy er hun? Og er det islandsponni? Jeg spør fordi det kaaaaanskje kan bli aktuelt med å øke opp dyreparken her i tunet også.. .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg