På med fillene!

Endelig klar for fest!

Da har vi snuppene vært i dusjen og venter på at han far også skal bli klar. Vi skal feire min venninne Simone sin bursdag i dag med ost, kjeks og vin. Vi har ikke barnevakt, men siden vi skal i stallen i morgen også, velger jeg å kjøre og da tar vi med oss Mille-mor i kveld. Hun har allerede hivd i seg en pizza og er veldig klar for litt lørdagssnop med lille Mie-bie i armkroken.

Hadde egentig ikke så veldig lyst til å pynte meg i dag, men så fant jeg en skikkelig gammel kjole, som jeg faktisk helt hadde glemt. Tror jeg kommer til å beholde denne resten av livet, for jeg elsker den. Skikkelig retro, løs og ledig rundt magen (et digert pluss) og med herlige digre flaggermusarmer. Ble plutselig litt stasja opp allikevel. 



Nei, nå må jeg se å få gjengen min klar, samt skrevet bursdagskort.

Ønsker dere alle en superduper lørdag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg