Kaos i heimen!

Ja, i dag er det full kaos heimen. Ingenting går som det skal, og jeg henger etter. Det har resultert i full oppblomstring av Rosaceaen min i ansiktet, så nå er det full behandling igjen.

Det hele toppet seg med at jeg har mistet alt av nettverk hjemme, og jeg kjenner panikken bre seg når jeg ikke får blogget og booket avtaler. Facebook’en tok jo også helt av i går, når jeg ytret meg om respektløs tolkning av barnevernet, og i dag var planen å skrive mye mer utdypende om det. Alt står på hold, for nå er jeg på vei til møte med jobben og der er det jo heller ikke bare bare fryd og gammen.

Jeg har ikke jobbet på 2,5 år pga to operasjoner i nakke og skulder. Det er på tide med et oppdatering og oppfølgingsmøte, og det er jo ikke særlig kjekt når jeg vet vi ikke lenger har kontrakt med en av landets største selskaper. Framtiden er usikker og det er godt jeg har med meg Bjørn Erik som støttespiller.

Så da får dere ønske meg lykke til. Det er forresten så vidt jeg kan røre på ansiktet for jeg har tre lag med tykk sminke på, men det er jo egentlig bare en bagatell.

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg