Geisha soon in the house!

Hei igjen kjære dere!

I går var det altså endelig min tur til å ha Me&i treff hjemme hos meg. Det er så sabla kjekt å kunne samles på denne måten. Ni herlige kvinns møtte opp i den mørke regnfulle kvelden, og skapte god stemning hjemme i stua mi. Alt av stearinlys var tent, og hjemmelaga pizza stod på menyen. For det er jo alltid en slager å ha noe godt å bite i.

Det fleste av oss har barn fra før av, og det er nesten så vi har lyst på enda flere når vi blir presentert for alle herlighetene av flinke Line. Igjen falt jeg pladask for nyhetene som de denne gangen har kalt Memory Lane. I år har Me&i 10 års jubileum, og de har laget noen nostaliske plagg fra gamle trykk som vi kjenner godt igjen fra før av. Ingen bombe at Mille og jeg snart dukker opp i enda et matchende fyrverkeri at et plagg. Falt pladask for Geisha kjolen, den var helt nydelig! Det var nok ikke bare jeg som hadde den i bestilling etter endt kveld.







I dag sitter jeg med en skikkelig god følelse av at alle storkoste seg i går. Det var en fin mulighet til å treffe igjen venner på som jeg ikke hadde sett på lenge.

Ønsker dere en riktig god helg! Nyt den og saml masse krefter og energi til den nye uka som er like rundt hjørnet!

Klem Nina

 

#meandi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg