Sisterhood <3

God lørdag kjære dere!

Vel, god og god fru Blom. Jeg ligger faktisk fortsatt i senga, megadårlig etter en lang dag i går! Det ble nok litt for mye innabords, men pytt, pytt, nå har jeg hengt over skåla et par timer og regner med at det snart går over. Bjørn Erik og Mille er på håndballkamp, så jeg skal nok få fresha meg opp til de kommer hjem.

Det var en skikkelig ambivalent dag i går. For det å klare å manne seg opp etter å ha vært i en utrolig trist begravelse, var neimen ikke enkelt. Det å ta farvel med ei 38 år gammel trebarnsmamma er noe av det mest urettferdige som finnes her på jord. Det var ikke akkurat ei Sprell Levende Nina som møtte vennene sine i går kveld nei…

For i går var det atter en gang duket for “Networking with Champagne & Cocktails at hand IIII”. Det høres kanskje litt snobbete ut, men det er det langt derifra! Dette er kvelden hvor vi damer, ja kun vi damene, samles og har en skikkelig girl-sisterhood-evening. Sjampisen kostet kun 300 og når man vet at halvparten av pengene går til et godt formål, ja da er det bare å shoppe bobler. Kanskje ikke så rart at kroppen min ikke spiller helt på lag i dag…

Vertinnene Elisabeth og Sue klarte det igjen! Et fantastisk initiativ og arrangement. Elsker det og kommer alltid til å stille opp. For en gang skyld minglet jeg litt også. Fikk snakka med noen skikkelig interessante personer, og kanskje våre veier møtes igjen?

Det er jo liksom det som er meningen på disse kveldene, at vi skal mingel og knytte nye kontakter. Men nå er det nå en gang sånn at jeg veldig ofte havner i min egen lille venninnegjeng. For det er alt for sjeldent vi treffes og da er det godt å endelig ha litt tid til hverandre. Takk jenter, for at dere er til og at jeg er så heldig å ha dere i livet mitt ♥



Ups…noen fikk problemer med de høye hælene ganske tidlig og måtte bytte.


Gavmilde lokale sponsorer bidro til at mange gikk hjem med flotte premier i veska si, helmax!



Det var ikke mye glamour over veskene til Simone og meg, men de fungerte for oss.










Nå er jenta mi kommet hjem, og han far har laget frokost til meg. Formen er mye bedre og jeg er klar for stallen og fine Vilja ♥

Ønsker dere alle en finfin lørdag!

Klem Nina

 

#NCCHsisterhood

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg