Favorittmat???

Hei igjen, kjære dere!

Da var jeg hjemom en kort tur før det bærer av gårde ut igjen. I dag har det som vanlig vært trening på agendaen og rett etterpå bar det avgårde til manuellterapeuten. Siden jeg da allikevel var på andre siden av byen dro jeg en kort tur innom Kvadrat og Ikea. Jeg lever som sagt etter “to-do” lister, drar aldri på shopping uten, så det var godt å få unnagjort et par ærend.

Ellers så storkoser jeg meg med å ha Dennis hjemme. Nyter å ha den lange slampen rundt meg. Rolig og fin, godt selskap og alle dyra i huset sloss om å få bo på fanget hans. Men når det kommer til middagsønsker, er han jammen fantasiløs. Spurte han i går hva han ønsket seg mest av alt på jord, og da var han ikke seint med å svare “Spagetti à la Capri”, altså spagetti på boks. Neimen guriland, alle ungene hadde faktisk lyst på det, og jeg gadd ikke å krangle med dem. Det ble boksemat. 

Tok meg akkurat 12 minutter å lage fordi jeg tenkte det ville være greit å toppe denne “delikatessen” med hvitløksbaguetter…







Tenkte jeg skulle lage lapskaus til gjengen min i morgen. Det blir ikke på boks selv om Pelle faktisk synes det er best…

Nå er det klesskifte på gang, for endelig er dagen kommet for stallbesøk igjen. Det frister egenltig ikke noe særlig å gå ut i dette været, for det regner kattunger, men vet hvor koselig det blir når vi først har kommet fram. 

Ønsker dere alle en god middag og kveld, klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg