Et York liv!

For en deilig krabat!

Jeg er altså så glad for at jeg har joina den lokale Yorkshire Terrier klubben her i Rogaland, for nå kommer invittene på rekke og rad om å gå på tur i sammen. I går var det første gangen for Pippi og meg, og dere kan tro jeg var spent. For hun lille snella mi vil jo helst være menneske og går store omveier når hun treffer på andre firbeinte. Kanskje ikke så rart når hun kun veier 1,5 kg og rekker 15 cm over bakken. Når matmora også nekter å bære henne, behandler henne som en stor hund i liten kropp, ja da frister det oftere med et pledd i sofakroken.

Men nå har vi i alle fall fått lov å treffe Iris og hennes tøffe lille Molly på Hellestøstranda. For et fantastisk møte! De små jentene våre fant tonene ganske raskt, eller Molly overså vel egentlig Pippi og tok kommandoen og styrte showet, men jeg så Pippi elsket det. Glemte seg bort et lite øyeblikk og løp faktisk 10 meter unna beina mine. Det er så absolutt ikke hverdagskost, så dette må gjentas!


Molly var nok veldig tøff syntes Pippi. Slepte på “store” stokker, stolt som en hane!











Vi er så utrolig heldige som har disse fantastisk fine strendene vi kan besøke. I går var jeg helt sikker på at regnet skulle vinne, men der tok jeg feil. Fargespillet på himmelen gjorde meg helt stum av beundring.

Klem Nina

 

#Yorkshireterrier #hund #hellestøstranda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg