Velkommen du spennende lørdag!

God morgen!

Da er vi snart på vei ut dørene her. Gode og mette etter en skikkelig egg, bacon og nugatti frokost. For i dag er det lørdag og den feirer vi fra morgen til kveld. Hele gjengen er så dyktige gjennom hele uken, så i dag kan kroppen forvente seg både sukkersjokk og fedmesjokk.

Vi er altså på vei til stallen, og der kommer vi nok til å bli hele dagen. For i går hadde Vilja tatt vaksine samt slipt tennene så derfor fikk hun hvile fra ridningen. Mille tok henne med på en liten leietur, mens jeg møkka. Etterpå satte vi oss ned i båsen hennes og bare koste. For Vilja er nemlig en liten smarting. Hun deler villig ut små kyss og bøyer hodet mellom beina for en liten gulrotbit. Hun er flink i å underholde oss.

Regner med at det blir pølser og vafler i stallen, for kl. 17:30 skal jeg altså ta med meg Mille og Pippi på deres første demostrasjon. De har jo begge vært med på å gå i 1. mai toget, men denne gangen skal vi altså være med på å belyse det grove misbruket i pelsindustrien. Det er min store oppgave å videreføre gode verdier til mine barn og dette er en av de tingene jeg brenner for. 

Sola skinner og det blåser friskt, jeg føler på meg at dette blir en bra dag!









Da får vi komme oss avgårde. Må kle oss godt, for vi regner med å dra rett i fra stallen og inn til byen. 

Ønsker dere alle en koselig lørdag. Ta vare på hverandre ♥

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg