Klon Kokos, Udyret og Svibler…

God helg kjære dere!

Ja, da kom vi faktisk i mål med denne uken også. Den har vært lang og tøff, men nå vet vi så mye mer og tar en dag av gangen. Akkurat i dette øyeblikk gjennomgår bessen sin aller første cellegiftkur. Mamma er ved godt mot, men jeg vet hun har nervene i høyspenn og er redd. For nå får vi snart vite hvordan den allerede slitne kroppen til Steinar kommer til å reagere, og som dere alle vet er det mye som kan spille inn. Vi krysser i alle fall fingrene og håper på det aller beste.

Jeg har altså fått min kjære mann hjem, og allerede den første dagen har han vært “supermann”. Get-boksen virker igjen, varmekablene på badet er i gang og hustelefonen er oppe og går. Jeg veit ikke hvordan han får det til, må være mirakelhendene hans. Godt er det i alle fall og ha han her. 

I dag kjørte jeg han til kontoret, dro med meg ledsagerbeviset til Mille og reiste til Sola, Sandes og Stavanger by og hanket inn alt av av kommende barneforestillinger. Jeg får ikke sagt det ofte nok hvor kjekt det er for Mille å få lov å drømme seg bort på teateret eller i konserthuset. Når vi i tillegg har ledsagerbeviset som gjør at jeg slipper å betale, ja da sørger vi for å få med oss mest mulig.

I steden for å bare gi det til henne, tenkte jeg å legge det i julekalenderluken for den dagen vi skal dit. For da slipper vi at det bygger seg opp for mange sommerfugler i magen. Føler det er nok spenning i den lille kroppen allerede, nå som det nærmer seg bursdag og etterhvert jul ♥











I dag har det forresten sneket seg inn et lite snev av jul i heimen. Jeg elsker nemlig svibler, hvite og lilla, så nå finnes de overalt her. Elsker dem.

Nyt helgen dere, klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg