Nå nærmer det seg den magiske kvelden!

God torsdag kjære dere.

Ja, i dag sendte vi fortsatt en hoppende glad jentunge til skolen, med en skare av sommerfugler i magen. Hun smilte fra øre til øre når hun kom ned i stua og fikk se de nydelige plastikk lysekronene som vi har vært så heldige å få låne. De er hengt opp over det store bursdagsbordet i spisestua og de ga oss nesten litt kongelig stemning i huset med en gang. Derfor har han far vært tilbake hos den snille venninnen min og lånt en enda større lysekrone. Den skal få hedersplassen i eventyrtaket i stua hvor alle jentene i klassen skal sove over til lørdag. 

Fyttikatta så gøy det er å lage til fest når den blir så godt mottatt. Jeg har jo nevnt utallige ganger at hun prinsessa vår er ganske så venneløs i fritiden, men når det kommer til bursdager så stiller hele flokken opp. De storkoser seg her hjemme hos oss, og selv etter fjorårets kalas på 5 timer løp ungene og gjemte seg når foreldrene kom for å hente dem. Når Bjørn Erik var på skolen til Mille i går, stod de hele gjengen og hoppa rundt han og prøvde å få han til å røpe morgendagens program, men det holder vi tett inntil brystet. Ikke en gang Mille vet hva som skal skje, så dette er moro.

Hvis vi er heldige så blir denne overnattingen en så stor suksess at vi kanskje klarer å forlenge det å ha bursdagsselskaper noen år til. Jeg gruer meg så til den dagen det ikke lenger kommer så mange invitasjoner til den lille snella vår, men her hjemme skal det i alle fall alltid bes til fest. Hver bidige gang!

Det må nevnes at jeg er super takknemlig som for en gang skyld har han far hjemme fra havet denne gangen. For han bidrar masse. Fikser og trikser og ikke minst baker! Nå er det snart deilige cookies på gang. De beste ever!






Bjørn Erik har akkurat kommet hjem etter en stor rundtur i alle butikker. Han har fått handlet inn nesten alt som trengs, men nå er det jeg som skal ut og lufte meg litt. For det er fortsatt et par ting som jeg synes vi trenger…blomster blant annet. Vakre blomster til ei vakker jente ♥

Noen synes kanskje vi hauser opp stemningen og overdriver litt, men dette er den dagen Mille gleder seg mest til gjennom hele året. Det skulle bare mangle at vi ikke stiller opp og møter de store forventningene hennes. 

Ønsker dere alle en super torsdag!

Klem Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg