Camden på sitt beste!

God morgen, kjære dere!

Ja, i går stod vi altså alle klare presis klokken 09:00 for å ta toget inn til London og undergrunnsbanen videre til Camden Market. Vi bor altså et stykke unna selve London sentrum rett og slett fordi vi ikke orker maset og de enorme massene av stressende folk rundt oss til en hver tid. Her i koselige Kingston trives vi så mye bedre, og det  tar kun 40 minutter inn med toget. Jeg synes jo alt her er moro jeg. Bare det å sitte på toget og titte ut av vindet og se hvordan folk har det i hagene sine, er spennende. 

Det er vel femte gangen jeg har hatt den gleden av å besøke Camden nå. Det fargerike kaoset er så absolutt et “must” hvis man reiser til London. Jeg sørger alltid for å være skrubbsulten, for her er det ikke bare ting og tang å shoppe, maten er også verdt turen. Vi plasserte gutta i “barnehagen”, altså midt i gryta på en koselig pub. Hun så litt rart på meg hun som stod i baren, når jeg ba henne ta godt vare på barna våre her i “kindergarden”….hun hadde visst ikke helt dagen tror jeg.

Vi damene fikk i alle fall stilna metta vår. Alle trillebaggene….ja du hørte riktig, vi er så blodharry, var stappa til randen av herlige greier som man selvfølgelig ikke kan få tak i hjemme. For det er viktig. Man bør leite lenge nok til man finner den tingen man bare mååååååå ha, koste hva det koste vil. Vel, stakkars Simone, Disney-elskeren vår, hun dånte over Bambi-skoene til 160 pund. Der måtte hun melde pass, og jeg er helt enig. 

Camden market er overlessa av ting vi allerede har sett fra før. T-skjorter, skinn artikler, smykker, sko, bilder, ja alt, men kikker du nøye etter, finner du alltid noen perler. Jeg gleder meg så til å vise dere alle lekkerbitene! 












Stakkars Simone! Disse Bambi-skoene skulle hun nok gjerne hatt med seg hjem…


Åhhhh, så happy! My Little Pony til både store og små.

















Da har klokka blitt ni, og det er så absolutt på tide å komme seg ut av hotellrommet og få i seg noe frokost. 

Ønsker dere alle en fantastisk lørdag, klem Nina

4 kommentarer
    1. Ser helt fantastisk ut! Camden har jeg aldri beøskt, men ser jo at det er et fargerikt marked. Får notere meg det i min London-bok! 🙂 Kos dere en hel haug og hils BE, Simone og mannen også! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg