Barneglede!

God morgen, kjære lesere!

Åhhh, nå gleder jeg meg, for om et par timer kommer to venninner til julelunsj. Men først må jeg få fortelle dere om i går. Mille hoppet nemlig i taket når hun åpnet julekalenderen og fant billetter til “Gale Mathias” gjengen, nemlig julerevyen “Klon Kokos Jul”. Det har begynt å bli en tradisjon hos oss og finne tid til disse morsomme forestillingene, og gårsdagen var intet unntak. Nok en nyskrevet fortelling ble mottatt med gapskratt og engasjement fra barna på tribunen, og Mille var nok en av dem som ropte og skreik mest.

For dere som ennå ikke har fått med dere dette, da har dere gått glipp av noe, for dette er galskap på sitt beste. Det er nok forventet når blant annet Ove Storland, Christian Eriksen og Kristian Arntsen entrer scenen. Favoritten min var nok Vegar Hoel, jeg går altså aldri lei den mannen. Det legges inn små “voksenpoeng” underveis, og jeg lo så jeg grein! 

Det første Mille sa når forestillingen var ferdig var:”Kan vi vær så snill å gå neste gang også?!” Ehhh, ja kanskje om et år, svarte jo jeg da, for jeg går gjerne å ser denne gjengen igjen. Mille:”Hvor mange dager er det til da?” Svarte som sant var at i et år er det 365 dager. Mille:”Da gleder jeg meg MASSE om 364 dager!”




Det fantes t-skjorter til oss voksne. Så”happy for da passet S snuppeline.



Alle må delta!




Dere kan jo gjette hva Mille skulle ha på seg på skolen i dag…

Ønsker dere alle en finfin glad torsdag!

Klem Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg